Zmenená Poštová banka začne poskytovať aj úvery na bývanie

975

Poštová banka len pred pár dňami prešla masívnym re-brandom značky pomocou ktorého plánuje so svojím novým imidžom osloviť nove cieľové skupiny klientov. Banka v novom šate taktiež prinesie nové produkty ako napríklad úvery na bývanie.

Generálny riaditeľ Poštovej banky Andrej Zaťko avizoval na utorkovej tlačovke, že sa mení trh, na ktorom banka pôsobí a menia sa aj klienti. “Cítime, že sa musíme niekam posunúť,“ skonštatoval Zaťko. Banka si zadala veľmi ambiciózny cieľ do roku 2020 zdvojnásobiť počet aktívnych klientov. Podľa Zaťka banka plánuje masívny organický rast pričom nevylučuje možné akvizície a spolupráce.

Zaťko ďalej uvádza, že slovenský bankový sektor je extrémne konkurenčný, ak berieme do úvahy, že na Slovensku pôsobí päť veľkých bánk, ktoré vlastnia väčšiu časť trhu a podliehajú tvrdým a striktným reguláciám, kde klienti môžu kedykoľvek zmeniť svoju banku. Extrémne nízke úrokové sadzby sú ďalším nemesisom bánk. “Preto vzniká veľká trhová konkurencia, najmä v oblasti hypoték. A preto sme sa rozhodli, že je čas na zmenu, aby sme boli konkurencieschop­ní,“ pokračoval Zaťko.

Chcete výhodnú pôžičku na mieru ešte dnes?

  • jednoduchá nezáväzná žiadosť dostupná pre každého
  • bez nutnosti ručiteľa
  • bezpečné a diskrétne vybavenie

Vízia banky je expandovať okruh klientov, ktorý plánuje obslúžiť. Banka v súčasnosti dominuje hlavne v slabších regiónoch. „Musíme ísť aj do stredne veľkých miest,“ uviedol Zaťko. Pre banku to znamená aktívne rozširovanie pobočiek po celom Slovensku. Poštová banka plánuje nasledujúce desaťročie vybudovať 60 až 65 pobočiek.

Súčasťou nového imidžu banky je zjednodušenie viacerých produktov na pobočkách Slovenskej pošty. “Zložitejšie produkty chceme poskytovať priamo vo vlastnej pobočkovej sieti,“ pokračoval Zaťko. Ďalšou zmenou je cieľová skupina. „Poštová banka bola vždy označovaná ako stará dáma bankového trhu. Chceme sa začať orientovať aj na strednú generáciu, mladších ľudí a rodiny,“ skonštatoval Zaťko.

Nové produkty banka plánuje zavádzať postupne, pričom najväčšou prioritou sú úvery na bývanie, ktoré chce banka zaviesť ešte v tomto roku. “Máme produkt už nachystaný, čakáme na správnu príležitosť,“ pokračoval Zaťko. Môžeme prezradiť, že ďalšie novinky sa týkajú oblasti bezúčelových úverov, banka ďalej plánuje na trh priniesť aj kreditné karty, ale aj poskytovanie úverov pre podnikateľov.

4.8/5 - (9 votes)

KOMENTOVAŤ:

Prosím vyplňte pole komentár
Vyplňte Vaše meno

Zadajte správnu hodnotu pre AntiSPAM ochranu *