Pre poštovú banku bude rok 2017 plný zmien. Banka prechádza rebrandingom. Zmení sa celý koncept. Poštová banka sa bude po novom snažiť osloviť širší okruh ľudí. Jej cieľom je zdvojnásobenie počtu klientov do roku 2020.
Doteraz sme mohli Poštovú banku vnímať z televíznych reklám zasadených do vidieckeho prostredia, kde hrali slovenskí herci. Nový koncept má za úlohu priblíženie k bežným ľudom, prostredníctvom zdieľania bežných problémov a radostí.
Nové video sa natáčalo 9 dní na celom Slovensku. Na jeho natočení sa podieľal 14 členný štáb.
Súčasťou rebrandingu je samozrejme aj nové logo. Generálny riaditeľ Poštovej banky Andrej Zaťko prezentuje logo ako svieže a moderné. Podľa jeho slov znamená kruh stredobod, z ktorého má banka blízko ku každému klientovi.
Vo februári Poštová banka zavedie novú mobilnú aplikáciu. Zmenu nastanú aj v ponúkaných službách. Pribudnú nové úverové produkty. Dôležitý bude najmä úver určený pre bývanie.
Pokazená práčka, nečakane vysoký účet u veterinára, alebo mastný doplatok za ročné vyúčtovanie réžií: niekedy,…
Peňazí nie je nikdy dosť a takmer vždy chýbajú. Je to tak prirodzené, ako to, že…
Do výplaty zostáva týždeň a vám by sa zišla finančná injekcia. Túto situáciu pozná stále množstvo…
Poplatky v bankách pijú krv asi každému z nás, najmä ak ide o poplatky spojené s vedením účtu. Mať…
Väčšina Slovákov nemá k dispozícii finančnú rezervu, ktorú by mohli použiť v prípade neočakávaných výdavkov.…
Korona kríza doslova vypla celú ekonomiku. Zatvorené ostali všetky predajne okrem potravín, bary, reštaurácie, atď.…